søndag 20. januar 2013

Rapport fra Vester-Gyllen

Først vil jeg takke Asker Skiklubb for et fantastisk flott, intimt, stressfritt, knirkefritt, reklamfritt og diskofritt skirenn i Vestmarka. Spesiellt takk til barna fra Asker Skiklubb som delte ut saft på 35 km. "stå på, bare 5 km igjen". Jeg trengte den kommentaren mer enn de ante!

Det var kjempefint føre; nysnø, minus noen få grader og litt sol i det fjerne. Et raskt føre, så det ble nok mange som perset i dag!

Og Jørgen klarte en imponerende 4. plass i M36-40. Gratulerer! Jeg har ikke alle resultatene fra alle fedrene, men det må være best fra gjengen.

Og takk for alle tirsdagskvelder som har gjort meg rustet til å gjennomføre 40 bratte km på en noenlunde anstendig tid.

Fra en debutant: Dette gav mersmak!

Lars-Petter

4 kommentarer:

  1. Kjempe bra Lars Petter! Veldig godt å se at noen fra FFSF var representert og gratulerer med en veldig bra tid.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
    Svar
    1. Dette høres ut som en lang unnskyldning for at du ikke slo meg med mer enn 7,5 minutter, Christen. Da du vel slo meg med 15,5 minutter ifjor så tar jeg deg neste år med et halv minutt. Og jeg hadde ikke feste men ganske god glid.

      Hilsen en med gangsperre og hjemmekontor i dag.

      Slett
  3. Bra innsats gutter:)

    Jeg feiga ut med litt sår hals siste uken, og vil være med på tur til Italia, så jeg tok meg en tur uten startnummer i går kveld i stedet. Angret selvfølgeig når jeg ser alle de gode tidene dere har fått! Med det er morro å se at så mange går fort på ski!

    Sees i morgen!
    Torbjørn

    SvarSlett